Sunday 29 December 2013

Angkut Adam & Arissa Ke Pejabat

Hari sabtu bkn bermakna saya boleh goyang kaki.Kerjaya sebagai wartawan menuntut saya untuk dtg bertugas pada waktu hjg minggu. Mr hubby pulak bekerja hari sabtu so saya kena angkut budak berdua ni.

Pening jugak dibuatnya tapi saya sudah sediakan makanan yg cukup utk tempoh photo shoot di studio. Syukur Adam & Arissa tk buat perangai. Photo shoot hanya tamat pada jam 12.30 tghri.

Adoiii...penatnya.Photo shoot ini sebenarnya utk kolum  kaunseling gaya dlm mjlh Rapi. Mungkin nmpk mcm kolum fesyen tapi sebenarnya kolum ini membantu golongan wanita pelbagai saiz utk berfesyen.

Maka sbb itulah model yg kami ambil bknlah model professional tetapi model amatur (org biasa).Maka di situlah terletaknya cabaran utk mengajar model amatur ini utk pose.Klu yg dh pandai pose tu kira bonuslah utk saya hihi...

Membawa anak2 ke pejabat mmg memenatkan kerana selain sibuk bekerja saya juga perlu pastikan yg Adam &Arissa cukup selesa sehinggalah kerja2 saya selesai. Salah satu caranya utk melekakan mereka ialah beri mereka main games tapi ada hadnya.

Bila masing2 dh penat sampai terlena dibuatnya.Sian anak2 mama.Azam thn baru mama ialah x nk curi masa lagi waktu hjg minggu utk kerja. Hjg minggu adalah masa utk kanak2 riang :-)

No comments:

Post a Comment