Thursday 26 December 2013

Entri Permulaan Untuk Sebuah Diari... hehe..

Hai.. first sekali, saya dengan rendah dirinya merasmikan Blog Personal saya ni pada tarikh 27/12/2013 iaitu hari ini.... hehe.. sengaja saya letak tarikh ini sebab mana tahu suatu hari nanti bila genap setahun blog ini, boleh jugak buat kenang kenangan tarikh keramat ni..apa2 pun, saya ni masih newbie dalam dunia blogging.. mohon tunjuk ajar dari rakan2 blogger yang lain, if ada yang kurang, silalah tegur menegur yea.. 

Hope dalam diari ini saya dapat berkongsi macam-macam cerita tentang kehidupan dan perjalanan hidup saya sepanjang membesarkan dua orang kesayangan saya ini, iaitu Arissa dan Adam.. tak lupa juga, suami tersayang yang sentiasa ada dibelakang saya ketika jatuh dan bangunnya saya ketika masa dulu.. Alhamdulillah, kehidupan kami semakin bahagia.. Syukur Alhamdulillah.. Baiklah, itu sahaja buat setakat ini.. ada masa terluang saya akan update lagi kisah kesayangan saya Adam dan Arissa... 

7 comments:

  1. Slm kenal..singgah + follow sini.jom ke blog saya
    http://atienstory.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mama singgah dan follow sini

    Boleh jenguk mama di sini.. Mommy As Blog

    ReplyDelete
  3. selamat berblog... done follow here - Noob

    ReplyDelete
  4. WAHH.. kakak Tengku Butang ni.. anyway dan follow.. :)

    http://wanieseuk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Saya budak baru belajar.Jangan segan2 beri tunjuk ajar ye . U follow I follow :-)

    ReplyDelete